OTUR..motgång, olycka, dålig tur, osmak, osis, oflax, oflyt, bakslag, missöde, elände

Imorgon blir det uteritt med brosan, tycker synd om han först förkyld när han kommer hem till Sverige och nu har blivit mer eller mindre frisk så blir han magförgiftad av maten han åt till middag igår, man tycker inte att man ska bli sjuk när man äter på restaurang men det blev han.
Så får hoppas att sjuklingen kan rida med mej imorgon!
Kvällen har spenderats framför TVn. Först såg jag och familjen Dear John med Channing Tatum,  efter blev det hockey. Probleme är som de direkt jag sätter på de ser de så förlorar de bara, kanske inte tänkt att jag ska kika?  Min otur kanske smittar av sig?
Channing Tatum

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0