de är inte bara ja som saknar hjärna..

det är inte bara jag som har problem med min mobil...  Karro ville se ett sms jag hade fått,  sen fick hon för sig att hon skulle svara på det...   jag ser att hon håller den upp och ner, skakar och pickar på den.
-Jag frågar: vad hon gör efter typ 20 sekunder..
-Karro svarar: vadå?
-Jag: du håller den upp och ner?
april förra året...
Förutom mobil dramat har  jag och Karro hängt i hamn sett någon film som varken jag eller Karro tror jag vet vad den egentligen handlat om ?
vaknade  annars tidigt i morse, levande lik  kom jag mej upp ur idet..  Red Pelle inne, ingen bra början kan jag säga men efter 30 minuter började han ge efter, tack och lov!
Resten av dagen somnade jag i soffan till extreme home service, prov jobbade,  sen blev det stallet igen och agera ledsagare!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0