All I need is you

Sitter i soffan och äter lite efterrätt. Blir nog film och mys senare ikväll, vart är inte bestämt än. Känner för att hoppa på cykeln och komma ut, är så skönt ute trots kylan. Så förhoppningsvis blir det hos någon av de andra brudarna efter deras ridning;)

Jobbade till ett idag, sen ringde Sofia och vi pratade en ganska lång stund om allt möjligt:) Skönt att man inte tappar kontakten även om någon flyttat. Vi pratar typ varannan dag, tacka vet jag halebop! Längtar tills vi åker till Karlstad och spenderar en helg hos henne och Anton;D

Gick senare till stan i hopp om att hitta ett par jeans. Men åtta av tio var gjorda för tjejer utan former, vilket inte riktigt passade mig. Men tillslut hittade jag de perfekta, och kom även hem med ett linne och en kavaj. Känner mig redo för helgen;)

Underbart att vara ledig imorgon. Ska sova ut och laga någon smarrig lunch. Efter det ta en promenad till ICA för att bla handla lite ingredienser till kladdkaka;) En efterlängtad vän! Känns som att jag jobbar jämt, missar mycket kul men jag ska inte klaga. Har ett riktigt bra jobb och fina arbetskamrater som tar väl hand om mig:) Trivs sjukt bra, kommer vara trist att måsta lämna tillslut men äventyren kallar! USA?? Någon som vill följa mig?;)

Pusselipuss /A


Ge mig sommar nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0