mindre blod men inga svar !

Mindre  rolig start på dagen, väckarklockan ringde inte  vaknar  av att mamma säger: ska du inte gå upp? hinner inte platta håret (såg ut som ett troll idag) äter frukost  och sminkar mej. vi snabbar oss ner till bussen  som är över full, så det slutar med att jag, mamma och en kvinna med hennes barn åker taxi ner.
8 rör mindre blod och inga riktiga svar fick man inte. kanske har jag något man inte kan göra nått åt eller så har jag nått som går att göra nått åt, de svaret fick jag? vad är de för svar egentligen?
Ska förmodligen  tillbaka dit igen efter  de har fått provsvaren. Ska jag också rönka lederna och se om jag har pålagringar på benen eller i mjukdelarna.
Något jag verkligen hatar är att ta blodprov, idag fick jag dessutom sitta i ett rum som var 40 grader varmt och svettas samtidigt som blodet rann, mådde illa blev lite yr.  Tydligen nått av proverna krävde att de skulle var 40 grader varmt? tycker dom på sjukhus är dåliga på att förklara, de gör som bara  sen fattar man inte varför man gör det?
Annat som gjordes för mycket
idag var att dra kortet på affärer,  fick med mej en del saker hem så de är väl lugnt får jag säga ändå!
Ett par byxor, en skjorta, en väst, en blus och en mobilväska! Åt nog den godaste salladen på länge idag också, mmmm.. buffalo mozzarellaost säger jag bara!
hem resan var inte allt för lockande heller,  mörkt, kallt  och jag frös hela tiden. Råkade visst somna också och vaknar av att buss gubben säger nått som jag  mest blir irriterad på.
Dagen avslutades på stallet med hoppning med Pia och Annelie. Pelle var lugn och fin i början, fast när han fattade att vi skulle hoppa så blev det andra bullar!  Det var riktigt kul och rolig kväll!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0