NNEGDAL

Natten har väl kanske inte varit  den mest behagliga, när jag håller just på att somna kommer Demid (min katt)  och lägger sig på min mage, han väger några  kilo men ville inte var dum och putta bort han så han fick ligga kvar..  kan säga med mitt  duntäcke och Demids päls blir det  typ 100 grader. Så på morgonen när jag vaknar av att Demid ligger och myser på mina fötter. Mina fötter och hela min kropp kokar, ingen trevlig morgon direkt..
De roliga är att Demid aldrig brukar vara i mitt rum, men minsann inatt skulle han vara de..
Resten av dagen spenderades på stan med Anna och Olivia. Olivia och Anna handlade, jag själv tittade på men som sagt rätt nöjd ändå, här ska de sparas pengar till Milano!
På kvällen hälsa jag och min mor på min mormor, sen blev det Alfapet, ja som ni ser vi var sämst på ord men vad gör de de var roligt ändå!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0