sömn

Denna dag blev lång lite jobbigt i morse när mobilen ringde halv 5, Olivia och jag samarbetade bra med alla tandborstar och tandkrämer. Det luktar fortfarande tandkräm i näsan ! När jag kom hem efter  arbetet   gjorde jag en sockerkaka stoppade in den i ugnen och slocknade i soffan...  Min far kommer hem vid  halv 5 och väcker mej.. Kakan blev bränd och hård inte så konstigt heller min Power nap blev 2 timmar istället för 20 minuter..
kvällen blev det hockey med Emma och Josse, såg tungt ut mot slutet kändes nästan som om jag för oturen med mej?  som tur var blev de bra till slut! Så nu kanske jag klan fortsätta kika hockey ändå?
Blev sugen på en Billys, synd bara grisen som ligger på...
Nu blir det ladda batterierna och tagga morgondagen, hoppas bara att jag har tur med sömnen!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0