stan/stallet


Idag har jag varit på stan med Karro. Karro handlade en del, själv blev det inte så mycket mer än kaffe på Waynes och det kändes bra.  Annat var det med de på jobbfronten de ringde om ett inventeringsjobb jag har sökt! Fick det rätt nöjd, fast tiden var kanske inte den bästa kl 6 på torsdag börjar jag, tur så ska jag jobba med Olivia så de blir nog rätt bra  trots tiden!
Kvällen har spenderats på stallet, vi hade hopp/markarbete/dressyr med de "nya hästarna", jag hade Fandago skit tuff ponny nya esset på stallet tror jag! Det var kul blev mycket skratt för min del.
<--fast svart då!


Nu var det överstökat nya chaps och nya ridskor, var på tiden de också.  Blev som mycket hästgrejor köpta den här månaden! Nu är det bara att vänta på leveransen...
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0