Tjenis

Känns som jag har blivit överkörd av en lastbil sen backat över mig igen...
Har blivit sick och det känns inte så ballt :S Skulle ju egentligen varit med brudsen ikväll men blev inställt.

Igår hade vi hoppning på ridningen och Felle var helt wild, var sjuuuukt kul :) Jag hoppas att det håller i sig bara att jag kan ta tillbaka han och att han lyssnar på mina förhållningar HAHA. En bra sak tycker jag!




En sak som ni MÅSTE kolla på är det här klippet från filmen "farsan", hans tjej har sagt åt han att han är mesig så därför försöker han vara lite tuff. Kunde tyvärr inte få in klippet här men här är iaf länken :)

http://www.youtube.com/watch?v=PQ7Fq4t5l1E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0