The angel opens her eyes, pale blue coloured eyes.

Lyssnar på favoriter, gamla som nya-Inga muntra låtar om man så säger

Counting crows-Colorblind
John Mayer-Free fallin
José Gonzales-Heartbeats
Live-Lightning Crashes
Mumford&sons-Winter Winds
Rob Pattinson-Never think
The fray-Never say never
Story of the year-Sidewalks
Jack's Mannequin-The mixed tape
100 years-Five for fightning

--

Stressig dag så den är inte värd prata om.
Tro det eller ej, ska följa min mor och far och åka skidor någon dag. Jag?? Jag, Jenny, Julia, Lisa, Moa, Emma  satt oss i skogen med skidorna på under en gran, bara för att slippa åka 3km. Vi åkte dock ut på spåret efter ett tag eftersom vi visste att vår gympalärare åkte motsatta håll för att kunna se att ingen fuskade..fan så smarta vi var. Bjöds även på underhållning eftersom vi satt vid en brant backe så fick man se en och annan ramling och utspårning.

Bjuder lite på "Davids signaturdans" och tillägnar denna åt honom eftersom han ligger hemma och är magsjuk. Stackars lille grisekno bli frisk nu! och om du smittat mig så kommer jag och trycker en kudde över ditt ansikte.. du skulle säkert ändå kasta iväg mig men, kommer iaf försöka.

/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0