talking to the moon

Stalldag, hängt på srk och glott på mina vänner som hoppade. Sen drog jag vidare till herr Ville, eftersom sadelgjorden till hoppsadeln var på vift fick jag ta dressyrsadeln. Det är väl ungefär ett år sen jag satt i en sån sist, och jag kände mig som ett litet barn. Kunde knappt sitta i galoppen och skumpade på. Blir nog lite mer ridning i dressyrsadeln från och med nu. Kan ju inte tappa allt bara för att jag satsar mer på hoppningen. Tränade lite galoppombyten och det tar sig faktiskt.

Min nya kamrat har även anlänt till skellefteå, förhoppningsvis kommer han hem till mig idag och så ska vi kanske ha en mysig kväll tillsammans. Har inte riktigt bestämt mig vart han ska få bo, kanske i vardagsrummet tillsvidare.

Kan säga att jag var sämst på att ta kort på nyårs, och det här är väl som allt jag har att erbjuda.




/KAROLIN


Kommentarer
Postat av: carro

hej vilket snyggt foto, ta bort tack?

2011-01-05 @ 16:18:41
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0