stationx2

Röd som en kräfta eller tomat,   tål nog inte alkohol  blir fläckig, röd prickig,, -nää du är ju inte röd!  sen när man kommer till ljuset så skattar mina vänner åt mej..  såg ut som en tomat..    men jag grinade inte över det utan gick ut och brydde mej inte om min nya camouflage färg, den kanske till och med  matchade min beige färgade topp bättre  än min annars blåvita hudfärg. -solresa snart tack ?


Fredagen spenderades tillsammans med Karolin, Emma och Matilda, blev en bra kväll, trevligt att träffa alla partysugna människor!  Vaknade sådär  halvsent dagen efter, mamma skjutsade mej till stallet sedan agerade hon också  som hästskötare. Red Pelle, han var fin fast jag sög!  Efter stallet blev det kalas, fick i mej det räddande kaffet.  Sen fick jag veta tt vi skulle  på Station igen  snabbt in i duschen sedan mot Klas där förfesten höll hus.
Idag har jag sovit 2 timmar kanske?  blev hämtad  kvart över 8,  bilen rullade mot Malå där det skulle ridas.  tycker nästan synd om dom som jobbade på restaurang vi år lunch på,  skoterskor, grå mjukis, ridjacka med hästsnor på  sen en fin mössa som var full i spån på huvudet.
Nästan direkt man kommer hem ska man iväg till stallet igen på årsmöte med US, det planerades aktiviteter och  smått och gått!
kvällen har jag, Olivia och Anna hängt  hos henne,  mysigt med Te men glömmer bort och måste drickas sådär halvljummet/kallt annars  var det supermysigt!


nu ska jag dö i sängen god natt!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0