sleeping to dream about you

Fredag, helg! Jippiii.
Försökte mig på att få en vän att gå på stan med, gick inget vidare då alla verkar ha beach 2011 som mål så jag tvingar med mamma på stan idag också. Jag hatar att gå själv och har ingen större motivation att ta mina för små shorts och en sönderblekt t-shirt och pumpa i maskiner så ansiktet blir rött och svetten rinner. Dessutom ska hela CSN bidraget göras slut på, lönen också.

Först blir det en promenix med min kära lilla hund som jag inte har varit så mycket med på sista tiden kanske hinner jag med att städa mitt äckliga rum som inte heller fått så mycket kärlek av mig.

/karrooooo

Om någon känner för att ge mig något, skulle min älskade Royal Larry vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0