ponnyponnyponny


Lady Melodie

Detta djur är ett av Skellefteåridklubbs nya ponnyer,  hon stod tillsammans med mina stjärnor Tippy och Lizzy  grönbete 2009.  Kan säga hästen är tam och fin nu jämfört med då! Blir nog en riktigt fin ponny!
Men trots att vara jätte gullig, söt och egentligen helt felfri, sög jag idag! Jag flög..  Jag har ont i foten..


Åhhh... Saknar ponny åren, synd att man inte hade föräldrar som fattade att man skulle ha en ponny när man var 12 år. Nu är jag för gammal hur roligt låter de?  Skulle bara vilja stanna tiden där vid 18 då sista året var, fast ändå 22 är nog den bästa åldern eller? Vad vet jag, kan hända mycket på 3 år? Ångest... Vad ska man göra av livet och framtiden?

/m

Kommentarer
Postat av: j

Hade ponny när jag var elva, och har fortfarande ponny! Synd bara man inte får tävla längre.. Ångrar att jag inte tog vara mer på tiden med tävlingar, men jag gillade mest kurser och träningar förr ändå, typ samma nu. Är inte precis så att mina ben når till marken, och jag är lika stor nu som då jag var femton typ, men regler är regler. Ponny kommer dock alltid vara bäst! Får väl tävla träningstävlingar om inte annat;-)

2011-01-19 @ 10:12:56
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0