och jag såg alla tecken

Igår led jag av aggresionsproblem, skrek åt min mamma, min pappa, min syster, min bror och Malin. Kunde inte betala på internet, kunde inte koppla blurayen och var riktigt jävla förbannad. Kan ju bero på att jag var slitnare än slitnast.
Det slutade med att jag kunde betala och fick igång filmen. Kommer inte riktigt ihåg vad filmen handlade om, snackade sönder den med Malin istället. Sen liftade jag till stan och snozade med en riktig man. Stängde av elementet och vaknade av köldskada, startade elementet och sov vidare.
Min dag har varit väldigt ospännande med ovärd resa till Umeå, sen lite Villetid i stallet.

Nu ska jag leta igen ett par byxor och kanske besöka en släkting.
Och imorgon är det fredag, en skoldag som slutar ett och en helg som börjar kl 16.00 när jag tagit mig hem då är jag fri till på måndag HÄRLIGT!

/KAROLIN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0