Nörd AB

Sitter hemma hos N, jag sitter vid datorn och han sitter och spelar FIFA. Vilken nörd. Så roligt hade vi det... Skulle nog vilja ge några speltips men tror inte att det riktigt är läge för det. Risk för gnäll om jag skulle öppna munnen och kommentera.

Taggar King Kong 14.25 tror jag det var på 3an.

Kan tipsa er om Karro har ringt så är det förmodligen hennes stalker som snott mobilen, hände mig idag och det var inte trevligt må jag säga :S

Nä nu ska jag försöka hitta på något roligt, ha det!


Det här var den enda bilden jag hittade på N haha


/ Jlo

Kommentarer
Postat av: bra sagt

Den där såg mkt trevligare ut än Nisse iaf..

2011-01-06 @ 14:40:32
Postat av: !!!

Bra sagt, bra sagt!

Okejokej.

2011-01-06 @ 17:58:02
Postat av: karro b

jenny är så konstig ibland... tro inte på allt hon skriver/olivia

2011-01-06 @ 22:59:08
Postat av: Anonym

VEM KOMMENTERAR I MITT NAMN. den jäveln ska jag snitta!

2011-01-07 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0