Muuuuuuu

Jadå mitt liv rullar på, precis som umeåbussarna. Har iallafall bestämt mig för att fortsätta plugga, har tom beställt massa böcker. Måndag till tisdag var vi på internat med klassen, väldigt likt min gymnasietid med samma lekar och samma baktankar.
Efter jag kommit hem for jag vidare till Klas, vi såg 127hours och gick sen och la oss eftersom han klev upp typ halv tre. Jag dog vidare i sängen och sedan vidare mot Umeå igen.

Decemberlönen har kommit och jag är chockad över hur mycket det var, känns som att jag inte jobbade något under december. Nu väntar jag bara på studiebidraget så kommer jag känna mig stenrik.
Kvällen blir antagligen väldigt lugn, kanske får finbesök av flickorna. Imorgon har vi bara grupparbete med basgruppen så behöver inte vara i stan förrän kl 8 och i umeå kl 10.

/Karolin

Hejsmåflickorcooltmedstationeller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0