lät du henne komma närmare än mig

Jenny sprider lögner, jag shoppade en mössa OCH en halsduk/krage. Alla bränner inte pengar som hon, bara för att hon känner sig cool med massa påsar. Jag har även hunnit med att hälsa på en gammalvän idag, var väl ett antal veckor sen Ansellia fick sig ett besök. Av Gun fick jag dessutom ett par vinterridbyxor vilket var väldigt välbehövligt för mina har gett upp hoppet om liv.


Lägger in en bild på min nya pojkvän, Philips. Vi kommer att ha många mysiga kvällar tillsammans, vi började vårat mys redan igår men jag somnade ganska tidigt. Hoppas jag håller mig vaken lite längre ikväll för jag har längtat efter honom hela dagen! Och ja, han bor i vardagsrummet tills vi flyttar till något eget, källaren är lixom inget ställe för honom.

/KAROLIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0