jag lever,

Hittade några bilder när jag letade bilden på Lady Melodie...
Behövde öppna hjärtat lite jag skiter i om ni läser eller inte kan inte säga de så blev tvungen att skriva för jag kan eller vill inte prata om det.

Det är Tippy på bilderna.
gillar min rumpa..
Att jag ens orkade rida det förstår jag inte.. Det var det ända jag fick göra, bodde med hästarna. Amelia och Felicia gjorde det bra som fanns där varje dag hela sommaren. Tack!
Att titta i spegeln och tycka man är tjock när man egentligen ser ut som ett sträck.
Att vägra äta.
Att varje måltid var en kamp att få i sej.
Att leva på plättar och våfflor en hel sommar.
Att inte umgås med sina kompisar knäcker än, men vad gör man när man inte ville det..  låter sjukt  men så var det.
Att frysa fast det var 30 grader varmt.
Att förstöra och inte bry sig om nått.
Att vilja dö.

Jag levde inte, var i en bubbla.. i någon annans liv, jag var någon annan. Jag brydde mej inte om mej själv var bara där.
Den som inte har varit i helvettet kan aldrig förstå, bara säga att dom förstår men dom fattar egentligen ingenting, de har inget spöke, demon i huvudet eller vafan man vill kalla det! Helvettet som säger du blir fet om du äter en vindruva, du går upp i vikt..  du är äcklig, fet, vidrig och ingen vill ha dej.. du är oönskad, du gör aldrig rätt. Du behövs inte. kan fortsätta hur långt som helst..  Hur  roligt  är det att höra det varje dag, varje sekund, varje gång du håller i nått som är ätbart.. Direkt kommer den och hugger och biter.
Stakars min familj... De fick leva med helvettet varje dag.
Det som gör ont är att tänka tillbaka på är att jag tvingat andra att bara stå och titta på och ingenting kan göra.
Att utsätta andra för skit bara för man mår åt helvette själv, vad fan gjorde jag ?  Nu lever jag med men för livet som skär i mej varje dag, de sliter och drar.. Och nu mår jag illa av bara tanken.
Det här är inget jag pratar om grinar bara, de är för ångestladdat och jobbigt, de faller många tårar som gör kudden blöt och kall.
Jag försöker glömma och gå vidare men de är jobbigt.
De som vände på steken och tände ljuset i mitt mörka hål!
Måste tacka Kim Lundmark och mina bästaste vänner att jag lever idag och att ni orkade med mej. Har nog inte gjort det, börjar bara gråta av tanken och jag skäms.Tack för allt!
Ett tips till alla killar och tjejer åter igen, säg aldrig att någon är tjock, har för stor rumpa eller vad fan som helst som har med vikt eller kroppsform att göra. Alla behöver vara "Den speciella" inte bara "nån i mängden" som ingen ser, se alla. lätt att säga men svart att göra. Just nu känner jag mej som ensamast i världen, tur att mina vänner finns och gör min dag värld att leva för. Tack!
/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark malin:)

<3

2011-01-19 @ 06:28:06
Postat av: L

jag tycker du är jätteduktig!

2011-01-19 @ 16:42:45
URL: http://bergmanlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(

2011-01-19 @ 18:14:54
URL: http://eekeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-01-19 @ 20:05:07
Postat av: Sofie Lundberg

Jag tycker att du är så himla duktig som skriver om det här, att du kan se tillbaka på det och orka skriva om det! jag tycker om att läsa det du skriver, för du skriver så bra. :) Kram

2011-01-19 @ 21:50:15
Postat av: j

<3

2011-01-20 @ 19:22:47
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0