jag har ingen hjärna, ingen nyhet direkt men säger de ändå.

Inget vill mej väl,  kom typ inte ihåg när jag kände att något gick bra sist!  då börjar de kanske var illa eller?
Jag klarar typ inte av att ha en mobil, nu ligger den på kontoret på stallet och väntar.. om jag nu inte minns fel kanske den är någon annanstans?  här är den då inte, inte i min jacka, i bilen eller under sängen! som sagt jag är bra på att lägga ifrån mej saker på konstiga ställen. Därför känns de ibland som att det är bortkastad tid att leta, när jag väl ha varit framme.
negativa  malin  har  iaf  haft en riktigt dålig dag.. började med i går natt att jag  somnade  typ kl4  sen vaknade jag 10 i 8 av att mamma säger att jag ska gå upp, snäll som jag är gör jag de.. jag skulle iaf till stallet och rida.  vid  2 tiden när jag hade suttit och rullat tummarna i en timme sådär hittar jag en pepparkaksdeg som jag får för mej att baka ut  ..  brände hälften..  kvällens super sämsta insatts  gjordes av mej och Prillan, jag dog  och de tror jag hon gjorde också... med en tung suck av Prillan förstår jag att de här  var ingen bra dag för hoppträning.  avslutningsvis glömmer jag mobilen...  nu är  livet på topp....
/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0