imorgon kanske jag löser upp några knutar.

Imorgon väntas kanske förklaringen till varför jag alltid är kall om händerna och fötterna.Synd att man inte bara kan ta på sig ett par vantar och skor som en vanlig människa.. Nä spelar ingen roll vad jag har för skor eller vantar inget hjälps, vad gör man? Mysigt svullnade röda/blåa fingrar, dekorerade med små sår.
Jag kanske kan få svar varför jag har ont när jag har varit ute och inte kan böja på fingrarna och tårna?
Blev ingen fot bild. fötterna ska man ha strumpor och skor på, mer behöver jag nog inte  säga.
Tredje gången gillt kanske man säger. Tredje gången jag har tagit prover, nu är dom less mej och mitt gnäll.  Tog  bara sådär 2 år för dom att skicka en remiss men.. Man måste tydligen var döende för att de ska hända nått..Och nu  skickar de mig till våran grannstad Umeå, var på tiden kanske man kan få någon sorts förklaring på skiten?
Som sagt ska kollas om jag har reumatism, problemet att hitta rätt när det finns ca 200 olika sorter av sjukdomen.
imorgon väntas svaren får jag hoppas!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0