I try out a smile and I aim it at you

Hittade en riktigt fin låt igårkväll som jag inte kan sluta lyssna på. Skön melodi sen är jag lite svag för instumental musik också hihi, speciellt piano;) Kom på att ett nyårslöfte kan vara att jag ska bli bättre på piano och lära mig fler låtar? Maybe baby. Bara en fråga om var tiden skulle komma från :S Livet är liiite stressigt för tillfället, men det gillas ändå!
 
Min lediga dag spenderade jag med Magdalena. Vi gick på stan med hennes syster sen åkte vi och bowlade med hennes familj och några av deras respektive. Vi blev sju personer sammanlagt så vi hyrde två banor. En för oss tre tjejer och en till killarna. Gissa vem som vann av tjejerna? ME! Oh happy day:D

Snart ska vi skjutsa broder till flyget sen blir det filmkväll med min härliga kusin!:)

Här får ni några verser från The writer

But I've got a plan
Why don't you be the artist; and make me out of clay?
Why don't you be the writer and decide the words I say?
Because I'd rather pretend
I'll still be there at the end
Only it's too hard to ask... won't you try to help me

Saknar dansen



 /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0