I like it

Har jobbat heela långa dagen. Sliten krigare.

Men jag ska inte klaga. Jobbet gillas starkt trots att jag aldrig lägger mig i tid. Kunde inte be om skönare arbetskamrater haha! Det enda som saknas är partymusiken i bakgrunden;) Men det skulle kanske inte passa in på ett apotek vars mening är att framstå som tryggt och lugnt?

Cyklade i en halvtimma för att komma hem efter jobbet. Höll bra tempo och hade hög musik i lurarna. Var skönt att få upp pulsen och ta ut sig lite, men jag har fortfarande mycket kvar att ge så jag överväger ett träningspass ikväll. Sedan att belöna mig med en dusch och lite Gossip girl;)

Ska försöka lägga mig i tid ikväll, jobb imorgon:)


Saknar vår galna vän <3
/A

Kommentarer
Postat av: Sofia

Å jag saknar mina galna vänner <3



Pappa & Kicki kommer ner en sväng nästa vecka, sen måste vi börja kolla på datum när ni ska komma ner, vi har i dagsläget 4-5 extra sovplatser :)

2011-01-10 @ 20:45:57
URL: http://sofiiam.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh perfekt! Klart vi ska komma:D Läääängtar!!

2011-01-11 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0