Hola guapas

Idag var det hoppning för hela slanten och min lilla hoppehingst var supertaggad!
Skitkul, det händer inte varit varje dag det inte.

När vi skulle ut till Matiffs hage och kolla om den var trasig så hoppade det något slags djur från en hage som såg ut att snåläta lite hö.

Jag sa:
- Det såg nästan ut som att det var en röv... Eller nej jag menar räv. (smart?)

Lina:
- Haha tänk om det skulle hoppa runt små rövar där inne i hagen.

Måste bara säga att ibland flödar fantasin iväg lite väl långt...



Tänkte lägga in en bild på Timmy boy som oftast är bra på att få en på bra humör.

Nej nu skriker sängen på mig att den vill bli värmd!
Ha det så bra!


/ Jonken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0