Hejdå stationåtta

Det sista jag sa innan vi började festa var, ingen jävla vimmelbild ikväll. Men vad tror ni, jo vimmelbild såklart, självklart den första bilden man ser när man öppnar upp megafonens vimmelsida. Mamma var dock snäll, ser ju riktigt skötsamt ut, inte som förra gången iallafall. Då såg du full ut.

En riktigt rolig kväll igår, började först med goda drinkar hos Malin sen vidare till Robert där krossade jag och Malin i med andra ord. Vissa ord var dock mindre rätt

Jag: Han som upptäckte Indien
Malin: Indiana Jones!
Jag: Öh nä kanske inte.

Ord Hummer
Jag: En röd sak som finns i havet, du äter den och den är dyr!
Malin: Saffran!

Sen for vi vidare till Station drack Mule och skakade rumpa tills svetten rann.

/Karolin

Kommentarer
Postat av: 123

hahah indiana jones

2011-01-15 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0