Gubben i lådan

Jahapp, blev ingen dejt för mig ikväll. Men det var totally cool ändå. Tiden gick fort och bums låg jag i soffan och var fast i tvn. Tror det var lika bra, jag har annars så mycket för mig så jag behöver vara hemma också:)

Blev istället att jag for ut och sprang för att bli av med lite energi och komma ut lite. Ruskigt skönt! Var ute igårkväll också, skulle kunna ta en vända varje kväll! Mysigt att det är lugnt och lite mörkt ute, är i stort sett själv med min musik och möter lite bilar då och då. Sover som en stock också. Blir lite kallt ibland men då är det extra skönt att krypa ner under en filt och dricka lite te sen:)

Ska passa på att vara uppe och se bra tvprogram ikväll! Blir bland annat Criminal minds, eller hur Olivia?;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0