Ghetto

Hejsan hoppsan!

Igår var jag aningen spårad på jobbet (som vanligt), jag vet inte vad som händer med mig när jag hamnar i dom där lokalerna... Roligt hade jag då iaf, lika spårad var jag när jag kom hem och terroriserade personer ;) haha

Konstigtnog hade jag samma ryck idag när jag kom hem och skickade massa konstiga sms till folk. Bla till Timpan:

Jag: Kissi mjau.

Sen spårade det hela en aning, Tim kallade mig turk och massa andra onödiga kommentarer hoppade ur hans mun. Inte ovanligt för att vara lilla han inte.

Jag vet inte vad det är med mig men antar att det är för att jag är glad för att det är helg och att jag har jobbat hela veckan och är lite trött ;) haha! Roligt har jag då iaf.

Tänkte vara så snäll och gullig med Olivia som lagt ut en sån fin bild på mig.




Nej nu ska jag ta hand om min lilla "After Eight-kaka" :) 

/Jonken

Kommentarer
Postat av: A

Hahah skön match jag och olive hade där;)

2011-01-14 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0