dutty

Hoppade herr V igår, gick prima och han bjöd och hoppade som aldrig förr. Lilla hoppuppehållet vi har haft kanske behövdes. Efter stallet blev det att rusa iväg på jobb i hemtjänsten i skehamn. Och efter det mot stan för bowling och mys. Första serien vann jag (eller delad med Nisse men han är ju kille(?) så han räknas inte) efter första serien gick det utför och jag hamnade ganska långt ner tillslut. Inte en enda strike gjorde jag på hela kvällen.
Stannade hos Anna tills klockan var alldeles för mycket, då for jag och Olivia mot stan och höll på att köra fast på en bakgård. Men när jag fått min Hummer så finns ingen risk för fastkörning.

Ikväll ska det tittas på hockey och kanske ätas en matbit. Kanske en droppe alkohol också, man vet som aldrig.

/KAROLINBRANNSTROM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0