Cause the day you realize how amazing you are, You’re gonna leave me.

Försökte mig på att åka skidor idag, det gick sådär. Blev ca 2dm längre för att det fastnade så mycket klibbsnö under skidorna och Freiya orkade knappt ta sig hem. När jag återhämtat mig från skidturen så åkte jag och mamsen till sunnyhill för att kolla om täckbyxor. Men har för stor röv och för korta ben så får kolla vidare i stan för det fanns inte någon passande storlek för mig. Sen shoppade vi loss på maxi. Och jag har idag tagit klivet ur halvveglivet och ätit lövbiff och potatis till middag. Har inte ätit så svårtuggad mat på 2½år så lär väl ha träningsvärk imorgon.
Ikväll blir det mys i soffan med några söta flickebarn.
/KAROLIN 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0