Bussssss

Så här länge har jag väl aldrig haft mellan blogginläggen. Men har haft så mycket de senaste dagarna att min hjärna varit överhettad. Började socionomutbildningen i måndags och den verkar bra, men mindre bra att åka 30mil per dag. Jag hoppas verkligen att det löser sig efter moment A, annars är det väl bara att härda. Grejen är att jag oftast när jag åker buss råkar ut för sånahär fruktansvärt störande människor. Började i tisdags med att en idiot bakom mig sitter och spelar munspel, kände för att köra munspelet lång ner i halsen på honom. Sen lägger sig bruden framför mig i mitt knä, drar alltså bak stolen i maxviloläge vilket är okej om det inte är en gammalbuss där benutrymmet är astrångt. Sen slutar äntligen munspelkillen men då kör han upp ett knä i ryggen på mig.trevligt. Så igår rymdes jag knappt på bussen, den första var full så fick vänta i tjugo minuter i tjugominus. Sen hamnar jag framför några p17 som ser en film. Lovely.

Just nu sitter jag hos Klas och ser på skönhetsoperationer, funderar på att kanske dra mig mot stan och kolla läget lite, sen ska jag och Malin chilla och ikväll ska jag dricka min fot av afrika. Äntligen helg. <3
/K

Vimmelbild från sista Balzac tror jag, ikväll är det sista station8....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0