Bushäst!

Idag var jag och Lina ute och red, träffade på mycket människor och Felix blev som vanligt taggad på vägen hem... Rädd för en och annan hund och skoter.

När vi skulle trava sista sträckan hem travade Lina iväg lite och jag tränade att ta tillbaka honom lite och ökningar, sen vid ett tillfälle gjorde han som han ville och galopperade iväg och började kröka på nacken och bocka... Det kan jag säga är inte roligt på den hästen. När han hittar på jävulskap är det inte mycket som kan stoppa honom... Men jag lyckades slita upp huvudet på honom iaf haha!



Lite såhär såg det ut.


Nu blir det först jobb sen snabbt till Emmas födelsedagsfest, PARTEY!! :D

Har redan börjat göra mig klar, bra att vara i god tid :)

Måste nämna att jag var på middag igår på tatung med Mr Burström m familj, riktigt najs :)


Ha det!
Jlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0