You can never say never, while we don't know when. But time and time again, younger now than we were before

Har idag hämtat ut mina skor och blev nöjd med att de blev låga så jag slipper ha ett par trampstampskor ståendes i skogarderoben..Så på mindre än 1 vecka har jag blivit ägare till 2 nya skor, som i mitt fal inte är bra, för nu vill jag bara ha fleeer. Shoes is my drug.
 
Ett sent inlägg blev det här. Dagen har kommit med bra nyheter (får jag verkligen hoppas dock) vilket behövs i detta skede i livet. Ska kanske lösa sig detta år ändå på något sätt? Idag så åker min älskade Sofia "hem"..med ett körkort och ett par möten med sina bästa-vän-jag rikare. Kommer sakna henne som stryk men förhoppningsvis så ses vi väldigt snart!♥ /Olivia 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aww, gullunge! Kommer sakna er alla bajsmkt och gör det redan! Vill inte bli ensam igen.. :/

Ni får helt enkelt komma ner och hälsa på snart, inget snack om saken. Det får lov att lösa sig!

Vii hööööööööörs <3

2011-02-16 @ 11:39:48
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0