Karolin

visste du..
att jag vill ha -  mer tid
att  min senaste kyss - var fruktansvärt äcklig, haha nädå
att jag lyssnar på - massa tjejmusik
att  jag pratar - helst inte i onödan
att jag ogillar -  att stressa
att  jag avskyr när folk - är komplicerade
att kärlek är - något fint
att jag gillar att - göra sånt jag tycker om
att  jag alltid kommer att - vet väl inte riktigt vad jag alltid kommer
att jag  är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät  var - idag
att min mobiltelefon är - en del av mig
att  när jag vaknar på morgonen - svär jag lite för mig själv
att  innan jag går och lägger mig - ställer jag väckarklockan på alldeles för tidigt
att idag  har jag - åkt buss, varit i skolan, skrivit ut typ en bok med papper till skolan
att jag just nu tänker på
- hur jag ska göra med mitt liv

att imorgon kommer jag - fundera vidare på vad jag ska göra med mitt liv
att i övermorgon kommer jag -
förhoppningsvis vara ledig från skolan
att  jag hoppas - jag försöker att inte hoppas

har du
någon som förstår dig? - inte fullt ut
någon  som du saknar? - inte som jag kommer på
någon som du hatar? - jo eller hatar och hatar. inte tycker om

vem
vem kramade dig senast? -  Klas
vem kramade  du senast? - Klas
vem ringde dig senast? -  Daniel
vem  ringde du senast? - Daniel
vem var hemma hos dig  senast? - Olivia och Malin
vem var du hemma hos senast?
- Syster

har  du några kärleksproblem? - problem har jag, men kärleksproblem vet jag väl inte.

jag
svär ofta? - givetvis
sjunger i  duschen? - nepp
skulle kunna ha pyjamas på dig i  skolan? - nej
skrattar  åt dina egna skämt? - jag skämtar inte
skulle  göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jajamen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0