3/2

idag har jag  tagit  farväl av Matilda som flyttar till USA på  måndag, eller närmare sagt washington dc för att jobba som au pair! När man skaffa sig nya vänner ska dom flytta vad är de för stil egentligen? Är  väl egentligen  avundsjuk på henne  skulle  gärna tagit hennes plats ! Vi fikade på Waynes, blev kaffe som och en  pepparkaka! Skjutsade sedan hem henne fick  mej en  hemma bakad macarons  sedan tittade jag på när hon gjorde  Sushi! Matilda lycka till i det andra landet, kommer att sakna dej!

efter jag hade sett fel på Matildas köks klocka  hämtar jag upp mamma för en snöig färd mot mormor! hos mormor ska de färgas hår,  jag står för att vara frisören.... hoppas resultatet blev bra!
Efter mormor  hade jag lovat mamma att följa och handla..  jobbigt, men vad annars ska man få för mat i magen?  någon gång måste man ju handla... efter jag hade varit och handlat kom Karro hit och såg halva Karate kid filmen, resten får vi se en annan dag !
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0