missing you

Helgen är slut och imorgon går min buss klockan tio i sex från stan.
Inte en droppe promillehaltig dryck har intagits och jag borde vara ganska utvilad iallafall. I fredags firade vi Jenny snart 20, vissa stekte sig röda i bastun medans jag och Olivia åt upp alla vindruvor, sen blev det fika, godis och massa snack. Lördagen myste jag med Klas, och stannade tills idag.
Veckan blir fullt upp med grupparbetet på skolan, på torsdag ska paperet in och efter det blir det full fokus på tentan. Snart är moment A över och jag ska slå mig en signal till syon, kanske tar jag mig en pluggpaus. Jag är ju trots allt inte ens 20år än och har inga barn eller särskilt mycket livserfarenhet så känner mig lite outsider.
/Karolin


Men hej gladaflickor_91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0