min hjärna har en på och av knapp?

kul start.. första Core passet på 360,  hur gick det då..  som  vi redan vet så fungerar inte min hjärna ibland.. idag la den nog av helt och hållet. koordinationen mellan armar och ben verkar ha haft semester... mitt i  passet  när jag var som mest koncentrerad för att  få övningen att fungera hör jag från gubben bakom mej säga,  "de är samma ben hela tiden". varför han iaktog mej de vet jag inte, kanske för min unika röda färg i ansiktet eller för att jag höll på sparka han i huvudet. hädan efter  blir  det nog inga mer pass för mej eller så får jag hålla till längst bak. de där med att försöka gömma sig fungerar nog inte heller för som ni vet är det speglar överallt.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0