Karolin

Soffipropp har nu lämnat skellefteå. Känns tråkigt men det är väl så att livet förändras och man måste bli vuxen tillslut.
Är trött som stryk, har varit på VC hälsat på läkaren och tömt armen på några rör blod. Otrevligare personal än på Skelleftehamns VC får man allt leta efter. Bittra kärringar det där.

Idag och imorgon ska jag begrava näsan i mina böcker och anteckningar, plugga i sinne och försöka göra bort det mesta av plugget på dagen. Kommer jag att lyckas, svar nej, kuggar troligtvis på tentan.



Kommentarer
Postat av: sofia

Kul att mitt smeknamn under låg och mellanstadiet faktiskt var soffipropp.. coolaste namnet evaah!

2011-02-16 @ 11:40:45
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0