ja fryser...

stallkläder sen kl 10  i morse, hästar tar  tid  och energi! när jag kommer hem kl 20 säger magen godis! letade överallt hittade inget blev alltså att fara på ica , ser ut som skräp hör jag en röst ropa mitt namn det är Karro och Klas!  de tittar på mej  som  om jag är från en annan planet, jag  ser ut som en fryst pinne med min  fjällrävenjacka, min stickadtröja, mjukis, med min svarta stickade mössa på skallen och på fötterna har jag uggs.. dessutom är jag typ rödblå. (det är ju inte ens kallt ute idag?)
Var hon hälsade på Lizzy idag, känner nu hur mycket jag egentligen saknar henne. Men hos Sara där nu bor nu har hon det jätte bra!   Vit som snö var hon just innan hon skulle rakas förra året, eller hur?
  • Just nu känner jag mej som en halvtinad fiskpinne och funderar på att  hoppa i sängen?
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0