ihåligt

idag vaknade jag av mej själv kvart över 8 i morse,  vad  gör man då  joo  jag olivia och karro har  kikat Pelle kurs  till kl 12. Olivia skjusade hem mej och jag har legat hela dagen och sett Solsidan. steg upp vid  4  då jag blev hämtad av Jenny  för att  fara på lag möte på stallet.  hoppas  bara det blir nått lag i hoppning i år och att både jag och hästen funkar.  sepecielt min hjärna den verkar ha lagt av...  vet inte den kanske har börjat ruttna känns så ibland.
nu på kvällen har jag inte  gjort någon större  nytta heller, haft ont i ryggen, sett Solisidan och kikat  på Big Brother.  så har min super roliga dag varit,  många positiva vibbar sökes.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0