I never told you

Ah nice liv alltså!

Fyndade ett par jeans och lite prydnader på stan idag. Allt tack vare Emma Marklund. Min tappre vän som förser mig med yoggi när blodsockret sjunker och jag blir lite cranky:P
Insåg mitt behov efter påfyllnad av mat då varje jacka som Emma testade fick betyget "men nee så ful....nu går vi och äteeer!!?" Hahah men jag återgick snabbt till det glatta humöret.

Nu kommer en liten filur in genom dörren. Ska passa på att umgås med henne!

Snor en mysig bild från bästa kusinen Terr, som numera bor i sthlm;)


/A

Kommentarer
Postat av: th

saknar dig i mängder vitamin!

är dödens döt, har jobbat 06.15-18.15, skulle sitta fint med en myskväll med dig:* sug att du är 80mil bort bara:(

2011-02-11 @ 19:56:55
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0