hey baby girl what ya doin' tonigt.

Fy fan vad jag mått illa i natt/morgon, jag mår alltid illa och har gjort det typ regelbundet sedan jag var pytteliten.
Dagen ser ut som följande, duscha o göra mig liiite smått klar, åka å handla med farmor, möta upp David, fixa å trixa, käka middag med han, sofia och ev Anna, dra vidare till deger, förfest all night long..nästan och därefter får vi se vart vi slutar eller stupar.


Förresten, fick mina skor igår från nelly, kärlek till dem! Passade perfekt och kommer att användas ikv.
 

Och inte nog med det så får jag "nya" skor nästa vecka också. Har ett par lårhöga skor som ska bli till ett par ankle boots, kilklack, går på 100:- så sjukt jävla värt. /Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0