HAHA!

Har visserligen ramlat en gång med cykeln och två gånger gåendes i vinter..men vad som just hände måste vara det pinsamaste i år:P Hihihi kan inte sluta skratta och håna mig själv!

Hahaha jag ska bara samla mig lite... vad som hände var iaf att jag hade varit på hemlig plats och körde hem.
Jag parkerade utanför huset och öppnade dörren för att ta ett första kliv utanför bilen.
När jag just så pass hunnit lyfta min lilla stjärt från sätet så flyger benet rakt ut och upp i full fart, och PANG!- plötsligt ligger jag klubbad UNDER DÖRREN som står öppen:P
Hahah jag känner hur jag dör en smula av skam men rullar klumpigt upp på knä och försöker så graciöst som möjligt att ställa mig upp. Sopar hetskt bort all snö och tittar arton gånger åt varje håll. Ser att en dam som just passerat gatan kollar lite suspekt. Kändes som att jag var så generad att jag var alldeles röd i ansiktet fast jag tror att snön kamouflerade mig ganska väl så. Jag kände dock lite smärta i svanskotan men fokuserade mest på att skynda mig in fnissandes över hur TYPISKT sånt är mig!(A)

Hahaha och under dörren! Gu det var typ obehagligt...men roligt:P

Hihih nu ska jag fnissa vidare och göra mig klar för kvällen;)



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0