Olivia är en veteran inom bloggvärlden..

Helt sjukt att jag började blogga 2006. Var inte alls lika populärt med bloggar då. Jag hade ju faktiskt 900 besökare där ett tag, inte illa. Dock så fattar jag inte hur det kommer sig med tanke på att jag skrev som en jävla 5-åring och om helt ointressanta saker! Här ska ni få lite exempel på hur mina inlägg såg ut.


Vad händer om jag inte kan hyra häst eller bara få ta hand om någon liten stackare!!
-Jo, sommaren blir förstörd! utan hästarna blir sommaren förstörd!!

Igångsättning....njaaa det får vi se om men det ser inte så ljust ut förtillfälligt.
Helst av allt skulle jag vilja passa på att rida Liljan<3! när jag kan..men vi får väl se hur det blir med det.
Liljan<3 Liljan<3 Liljan<3 Liljan<3 Liljan<3.

Oliviia. säger:
yeah, sitter du på nå pizzakartonger nu din fattiglapp?
Jenny säger:
nää på en kudde lutandes mot väggen.
Oliviia. säger:
pruttkudde eller?
Jenny säger:
nejnej det behöver ju inte jag ;)
Oliviia. säger:
roligt..
En helt oförglömlig resa!
9A är ändå ganska bäst..

Kit är bäst i världen, han är min man. <3<3<3<3<3<3<3<3

Therese påstod idag att 298 människor i Sverige klarade sig från misshandel, resterande del av Sverige dog.
Här pratar vi högt IQ.

Fanny säger: Jag vill ha kladdkaka och butterbullar....
Olivia säger: Så fruktansvärt fet!
Fanny säger: Hahaha
Olivia säger: Alltså hade man inte sett hur du såg ut hade man kunnat tro att du hade en svår fetma!

MEN HEJ MAMMA!
Det är ju sorgligt att man inte kan få ha ett liv utanför familjen!
Sluta snoka omkring i min blogg morsan, DET BÖRJAR BLI LITE HALVJOBBIGT

P.S Jag skriver "VI PISSADE PÅ DEM" bäst jag vill !!!
P.S IGEN kan du lägga in lite pengar på kontot åt mig så jag klarar mig tills den 20:e ?

Kommentarer
Postat av: th

hahah vafan är min gamla blogg länkad för? har jag sagt det?!:O

2011-02-03 @ 20:03:49
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0