Do you think these one way efforts can last?

Blir fan tokig. Skrev just ett hyfsat långt inlägg och tvärt så typ sprängs internet? Tillbaka på rälsen i allafall, dagen har bestått av ett träningspass och en sväng på stan där jag fyndade två par leggings för endast hundralappen (kör Jenny-style).
Därefter mötte jag upp en frusen och smått irriterad pojkvän. Tycker alla med äkta svensk blod ska sluta klaga, ni är ju gjorda för att bo här, jag däremot, jag fryser ju fan ihjäl.
Hur som haver, jag och den frusne har bara tagit det chill ikv och jag är för dryga timmen hemma efter att ha skjutsat Sandra och Frida till Mollys. Ångrar som stryk att jag inte tog mig i kragen och gick ut ikväll.. Nu ska jag dra mig till kojs och fundera på hur jag ska lägga upp morgondagen. Slänger även in lite bilder på efterlängtade tider.../Olivia
Alanya, stugan, joggintur och promenad längst älven.
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

ja, varför gick vi inte ut!!!?



alltså haha stackars olivia, ej gjord för det skandinaviska klimatet :P

2011-02-19 @ 16:07:10
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0