Clearly I remember, from the windows they were watching, while we froze, down below.

Karro har inspirerat mig lite till att käka toast, vet inte varför men toast & karro är något som liksom .. är tillsammans. Tack för den. Gjorde iallafall en supergod toast m. sallad á la Olivia, godare än Waynes och säkert 70 spänn billigare. Annars har dagen bestått av träning, utomhus, 360 och på hästryggen. Det jobbigaste och såklart roligaste passet var det sista, alltid.

Gud vad jag saknar att ha en hund. Längesedan dock, men gud så icke-ensamt det är med en liten hund som är där när man kommer hem jämt. Tror jag måste fråga morfars om jag får sno denna lilla krabat från dem i ett par..år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0