And you, you knew the hands of the devil, and you, kept us awake with wolf teeth, sharing different heartbeats

Om en halvtimme traskar jag iväg till Allstar för en god middag och blir en massa babbel med mina älskade vänninor. Dagen har varit ganska händelsefattig, har skrivit om lite cv, cyklat en timme och har efter det bara tagit det lugnt. I morse när jag vaknade så var jag vid medvetande men kroppen agerade inte, hur mkt min hjärna än ville så kunde jag inte röra en fena. Fett obehagligt må jag säga.

I morgon är det alla stjärtas dag som Sofire sa förr när hon själv var en single lady. För mig och min lille man så är vi först bortbjudna på middag och därefter blir det väl mys med en romantisk film, eller någon som david vill se. haha.
/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0