Alla <3ans dag /Karolin

Redovisning imorgon, tenta på fredag, sen då? Fortsätta eller inte.... det är frågan. Och bestämma mig måste jag göra innan fredag annars spenderar jag 1200kr på ett busskort som inte kommer användas.

Helgen blev fest på fredag, allt jag ville var att äta pommes och där hamnade vi innan Olles stängde. Lördagen melodifestivalen med brudarna. Söndagen promenad med Jenny och Malin sen tvingade jag Klas att vara med mig resten av dagen och kvällen.
Idag har jag hunnit med skolan i umeå sen lunchat med Malin, Sofia och Olivia i Skellefteå. Sofia har nu fått sitt efterlängtade körkort och jag hoppas hon kör mig ikväll.
Ikväll ska allahjärtansdag firas med min Klas, först middag sen mys.

/KAROLIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0