21/2 KAROLIN

Godmorgon alla glada.
Igår kväll sågs BigBrother med Klarre men tveksamt om jag kommer att följa det, ingen hunk att spana på plus att jag inte har kanalen hemma. Börjar egentligen skolan kl 10 men känner att jag inte behöver höra på allt lärarna säger, nä men tar mig ditåt kl 13 istället. Typ. Motivationen dog som, efter ett prov på fyrtioelva böcker som jag läst varenda en och så är det åtta frågor kändes det skoj att man lagt ner asmycket tid. Hade enbart behövt plugga på föreläsningarnas powerpoints då hade provet antagligen gått bättre.

Just ja har upplevt ännu en till bilhändelse, skulle starta bilen i lördags efter en kall natt utomhus. Men icket, biljävlen startar inte så blev startkablar istället. Har man tur med bilar så har man som. Fast har inte sagt till pappa, då får jag väl aldrig mer låna bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0