sömn är nått för...

kan de inte var helg jämt så mycket roligare eller hur?  helt körd efter igår..  jobbade  12 timmar sen direkt på förfeste!  tur att koffein piller finns! speciellt bär man ska hålla sig vaken mer än ett dygn i sträck..  tror jag överdoserade maxdosen igår igen..?  lite jobbigt att vakna fastklämd mellan två brudar  med hjärtklappning och illamående.. begav mej ut till emmys super mysiga soffan där jag somnade som en sten någon timme till!  kaos kaos fast kul som fan kan jag sammanfatta gårdagen!
denna dag ar de de inte gjorts  många knop vill jag lova, bara en sväng till stallet där de blev en ridtur i snöstormen!  kvällen  har jag hör och häpna spendrat med min mor och far! sällsaksspel stog på schemat!
så nu är de dax för för sängen!12 timmars jobb väntas imorgon! natti natti!
ibland kan man fundera hur vig men kan vara?
/m

Kommentarer
Postat av: Anonym thailandare

Eller fundera hur snygg man kan vara??

2011-12-12 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0