mitt öga blöder..

har jag flytet med mej eller.. trodde de var ett skämt men ja.. har typ den största bristningen i ögat jag har varit med om..ser typ ut som de blöder..  jaa  bara till att vänta nån vecka tills de har läkt då. de sjuka är typ att jag inte vet vad jag har fått de ifrån heller, dessutom  gör de ont också.
Sen plus de  har jag typ haft den värsta dan på länge, jobbat natt och inte sovit nått typ...  i dag har jag varit och gjort klart tatoon..  säger som förra gången
- gör ALDRIG din första tatuering på revbenen! fyfan tur att emmy dök upp där efter 40 minuter och räddade  stunden! jag brukar ändå inte vara mesig men idag så var de ingen bra dag för att bli tatuerad må jag säga!  hej och hå nu är den iaf klar! Nu är jag dessutom taggad till att börja på en ny tatuering sjukt nog, hur ska de här sluta?
dagen avslutades med att  jag och emmy somnade i var sin soffa i  några timmar och sen kvällens sista energi gick åt att röra ihop saffransockerkaka och en mjukpepparkaka här hemma !
/m

Kommentarer
Postat av: Gert

Pinkeye pinkeye pinkeye!

2011-12-15 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0