en vanlig dag,

2009
fundera sak man göra före kl 23 på kvällen, har jag bestämt! om man ens behöver fundera?
ibland skulle de vara skönt om man hade typ en på och av knapp sådär så man kunde bestämma själv när man ville vara med och inte.  så man kanske kunde få lugn och ro? aja saker går inte att få ogjort och man lär sig saker varje dag både bra och dåliga saker varje dag.. ibland önska jag att jag kunde spela tillbaka vad som hänt så som man gör på ett kasettband och sudda bort de man inte ville ha med.  för radera allt de vill jag verkligen inte göra nu när saker och ting känns betydligt bättre än förut..
nog med de.  ikväll har jag Magnus och mamma sett film Drive, lite underlig film faktiskt men helt klart värd att se. rött och sliten kom hem från jobbet 10 i morse efter att ha jobbat natt, bakat 2,5 sorters kakor, sprungit en vända på stan bland alla andra galna julklappsletare och efter de varit på stallet och ridit Pelle. ridturen gick bra  resten gick väl sissodär.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0